عشق من کجایی


عاشقانه

 

بهار من به کجایی که بی تو می میرم
بدون    تو پاییز    سرد   و   دلگیرم
اگر کنار تو باشم به لحظه ها محتاج
ولی جدا ز تو جانا ز جان خود سیرم
نگار   من بت   شور آفرین   شیرینم
گل همیشه جوانم ز دوری ات پیرم
دمی که با توام هوادار یاس و نسرینم
ولیک بی تو خریدار تیغ و شمشیرم
تو رفته ای و ندانی که بعد رفتن تو
نمود حجر تو درحبس وقفل و زنجیرم
چوگویمت چونباشی ضعیف ورنجورم
کنار من چو نشینی قوی چنان شیرم
در آخر بیت کلامم همان کلام نخست
بهار من به کجایی که بی تو می میرم
be khoda doooset daram
 


نظرات شما عزیزان:

هانی
ساعت15:08---20 آبان 1392
من می خواستم بگم متنت قشنگ بود اما کااااااااااااملااااااااااااااا ااا نا خواسته حرفاتون رو خوندم و امیدوارم به هم برسین عاشقای واقعی برای هم می جنگن نه به خاطر هیچی خود کشی کنن اقای عشق براش بجنگ حتی شده تا ابد
پاسخ:ممنونم مال ما شدنی نیس


zahra
ساعت18:38---8 مهر 1392
سلام.ممنون سر زدی.شماهم موفق باشید

یه عاشق
ساعت13:21---20 ارديبهشت 1392
سلام رسیدن بخیر انتظار نداشتم با لباس سیاه ببینمت ولی دیدم ناراحت شدم الان فکر میکنی کی هستم ولی نمیشناسی چند ساله دوست دارم بخاطرت خودکشیم کردم مامان بابامم میدونه امیدوارم در مراحل زندگیت موفق باشی نفسم اینم یادت باشه مواظب خودت باش بلای به سرت بیاد خودمو میکشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 14:25 توسط وحيد حلاجي ممقاني| |


Power By: LoxBlog.Com